måndag 19 oktober 2009

Ordning och reda.......

Idag har jag och L fixat utanför butiken, det behövdes VERKLIGEN, men nu är det toppen igen, känns verkligen jätte skönt. Det är dock det första man ser när man kommer till oss.


Denna vackra lykta hittade vi på lagret, saknas tyvärr 2 sidor, men det blev ju bra ändå. Det ända som stoppar än är fantasin :-)

Detta är vad du möter när du kommer till min lilla butik, välkomna in!!!!




Nu har dom kommit, dessa fantastiskt vackra JULROSOR, helt underbara tycker jag. Passade väldigt bra i gummikrukorna med lite mossa på toppen.



Ha en fortsatt skön kväll!!
Tack för att du tittade in hos mig, det är så värmande att ni fortsätter.
Kramkram marie


3 kommentarer:

  1. guuuuuuuu vad härligt vackert ni har gjort, en heeeeeelt livsfarlig butik har du, fniss! varmkram lotten

    SvaraRadera
  2. gud vad fint det ser ut!! helt undertbart!! bor ni själva i huset som är intill??

    hm..em sådan stor lykta har jag med..hihi..

    Åhh jag vill ha allt på bilderna!!!!

    tyvär blev de inget kappahl idag..men kanske en annan dag i veckan..lill tjejen har varit lite gnällig idag, e nog förkyldning på g så vi stannade inne istället...

    kramar elin

    SvaraRadera
  3. Vilken helt underbar butik du ser ut att ha, där skulle jag kunna gå läääänge och kika!

    Hoppas du får en fin dag och tack för dina gulliga kommentarer hos mig!

    Kram Marie

    SvaraRadera

Tusen tack för att just du lämnar en kommentar det värmer sååååååå:)