lördag 12 september 2009

Äntligen lördag

Har kommit hem från jobbet, ätit lite lunch och bara lojar, skönt med lördag eftermiddag.

Här är ytterliga några intriörbilder från min butik. Det är lite roligt, idag var det inne en hel del, danskar som gick runt och tittade, shoppade. 90% av alla mina grejer kommer faktiskt från Danmark, så handlar dom det hos mig i Sverige, Skanör.



Är det inte sött så säg. Man vill ju bara att gullungarna ska stanna i denna storlek.
Ha en riktigt mysig kväll, själva ska vi passa kompisars två små troll, så inatt blir vi fyrabarnsfäraldrar. Spännande värre=)
Kram Marie







3 kommentarer:

  1. vet att din butik är helt underbar efter många trevliga besök där, som att komma "hem" till ett ställe där både öga och själ får sitt...
    trevligt att följa din verksamhet och dina fina idee´r... då jag bara har tillfälle att vara i skanör på sommaren...marie

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Hittade hit precis. Vilken fin blogg och affär du verkar ha, synd att den ligger så långt från mig. Såg att du har Biskopsgården som länk, det är verkligen en superfin affär på landet inte långt från mig med så mycket vackert och inpirerande. Ha en fortsatt bra helg!

    Mvh. Heléne

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Vilken fin blogg du har och din affär skulle jag gärna strosa runt i:)
    Ha en bra dag.
    Kram Kristina

    SvaraRadera

Tusen tack för att just du lämnar en kommentar det värmer sååååååå:)