lördag 20 mars 2010

Monsterexemplar.....

Är det nån av er som någonsin sett ett sånt här monsterstort exemplar av en heeelt UNDERBAR hortensia?????? Jag trodde knappt mina ögon när de kom till butiken igår, som ni ser så står den på en gammal sliten trädgårdsstol, blomman är alltså lika bred som en stol, otroligt men sant.
Hur ser eran helg ut??? Själv så blir det en lugn å mysig helg med min älskade familj, alltså min lediga helg. Endast ett par punkter står på agendan:
*Köpa hjälmar till barnen.
*Fixa å måla balken i vardagsrummet.
*Få lite jord under naglarna nu när snön äntligen är borta. Är det nån som har en bra kur för en gräsmatta som fått massa bruna fläckar av ALL snö?
Frågan är om jag inte ska gå och se om vi har ingredienser till att göra scones till frukost:=)
Ha det bäst!!!! Varmaste kramkramen till er alla. M

4 kommentarer:

  1. Åhh, så ljuvlig! Jag hade ett par stycken förra våren, som var så underbart vackra! Jag planterade mina rabatten. Kikade på dom här i veckan och dom hade fått skott!Idag plir det till att vara ute i trädgården!

    Ha en god helg!
    Kram Mimmi

    SvaraRadera
  2. Såå underbar, härligt med frodiga blommor :-)
    Ha en finfin helg!
    Kram Lisa

    SvaraRadera
  3. e de sant, kan du vara i trädgården och mojsa, här dröjer det ännu lite, snön ligger dock inte sååå tjock nu! vilken ljuvlig färg på hortensian, helt underbar!!

    må väl going, varmkram lotten

    SvaraRadera
  4. Helt otrolig hortensia! Har aldrig sett något liknande. Mycket vacker. Igår var vi på 70-årskalas och hade med oss en blå variant, men inte lika stor som din! Idag ska vi på en 2-årings kalas, men då blir det gosedjur i paketet :-)

    Kram Outi

    SvaraRadera

Tusen tack för att just du lämnar en kommentar det värmer sååååååå:)