torsdag 29 oktober 2009

En snabbis :-)

Här är lite bilder från vår mysiga soffhörna, där jag ligger å slappar för tillfället. Har nog fått en liten baskilusk, magont, ont i kroppen mm.

Här är fler bilder från butiken, nu är det inte många dagar kvar, typ idag och imorgon, innan min L slutar, tragiskt, sorgligt, oroande, läskigt. Hur ska jag klara mig??? hon har ju alltid varit där för mig. Tack för allt!!! du är bara BÄST, kommer att sakna dig otroligt mycket. All lycka till dig, min älskade L. Från chefen.









Till er alla, ha en kanon dag, och njut av livet!!!!
Kramkram marie


5 kommentarer:

  1. Blir man inte frisk av att ligga i den mysiga soffhörnan så vet då inte jag vad jag ska föreslå! Och lika mysigt i butiken!

    Man kan måla ljusstakarna antingen med lackbaserad målarfärg (det tycker jag blir finast) eller med sprayfärg. Man ska måla tunt!

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Hoppas att du mår bra nu,önskar dig en fin helg,kram Agneta

    SvaraRadera
  3. Ser jättemysigt ut i soffhörnan! En sån behöver man om man åker på basilusker :) Butiken ser jättefin ut också! Ha en riktigt kurerande helg nu! Stor KRAM

    SvaraRadera
  4. hm...åkte tåg ner till malmö..o lite osäker som jag är o med vagn o allt så visste jag inte hur ja skulle ta mig till dig..men en annan gång när vi kör så kommer jag!!!

    vilkn jätte härlig o mysig mys hörna!!!

    o vilka bilder från din butik!!!den verkar underbar!! önskar att jag fick jobba i en sådan butik!!! där jag jobbar är det så stort o opersonligt!! men men...ett jobb är ett jobb...

    Hoppas att du får en underbar fredag!! kramar elin

    SvaraRadera
  5. Mysig soffhörna:)Och vilka fina bilder från butiken.

    Hoppas du haft en underbar helg.
    Kram Kristina

    SvaraRadera

Tusen tack för att just du lämnar en kommentar det värmer sååååååå:)