onsdag 2 februari 2011

NY KAMERA


Halloj alla där ute, hoppas ni har det toppen och inte fryser lika mycket som jag gör idag, fyyyy f.n vad det e kallt, det går verkligen genom både märg och ben.
Fick av min man i födelsedagspresent en ny efterlängtad kamera, tack älskling. Håller på att utforska och lära mig alla miljoner olika inställningar, som ni ser så har jag kommit till svartvitt. Snacka om att det blir skillnad på bilderna, färg - svart/vitt.
Ha det toppen så ska jag börja ladda för ännu ett pass Indoor walking.
kraaaaam Marie

1 kommentar:

  1. Mmm...Lycka med ny Kamera, jag älskar min..!! :)

    Härligt att du är "tillbaka" här i blogg världen, Hoppas att du stannar!! :)

    Varmaste Kramarna Elin

    SvaraRadera

Tusen tack för att just du lämnar en kommentar det värmer sååååååå:)