måndag 21 juni 2010





Nu har jag hämtat mig efter helgens bröllop, visst var hon VACKER, och vilket tal han höll, "boxer Daniel" håller ni inte med om att han är otroligt lik boxermannen???
Här har ni lite fler nyomstylade bilder från butiken, nu gäller det bara att sälja satan, nu när alla sommargästerna kommer.
Jag blir såååååå förbannad, i torsdag så handlade vi 2 suuuper fina agapanthus som vi skyltade upp med, å på lördag morgon när vi skulle öppna så var de stulna:(. Hoppas verkligen att de som snodde dem njuter av sin vackra utsikt.
Ha det bäst kära vänner, soliga kramar M




3 kommentarer:

  1. Hej!
    Har inte haft så mycket tid att följa alla underbara bloggar, men nu har jag suttit och njutit av dina vackra bilder en stund :)

    Så tråkigt att era agapanthus försvann. Folk drar sig inte för något! Blev själv av med ett par växter som jag ställt vid garaget på jobbet, utanför kyrkogården. Helt otroligt, för de kostar ca 30 kr styck i handelsträdgården i närheten...

    Kram Outi

    PS. Har en liten utlottning på "Använt & nytt" just nu. Välkommen!

    SvaraRadera
  2. Så vackert du har gjort det! Helt lovely!
    Ha det gott i solen, för nu har väl sommaren kommit?!

    Kramen Mimmi

    SvaraRadera
  3. Vill önskar dig en underbar midsommar helg!

    Kraam
    Melinda

    SvaraRadera

Tusen tack för att just du lämnar en kommentar det värmer sååååååå:)