onsdag 16 juni 2010

Halloj mina vänner, jag är sååå lycklig idag har ju sommaren kommit, hoppas bara den är här för att stanna, åtminstånde fram till mitten av september;)
Som ni ser så har jag börjat att fylla upp trädäcket (det vill säga den biten som är klar) med lite blommor å pynt, I LIKE!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jag blev riktigt nöjd med, den franska bakgårdskänslan, tvättlinan med handdukar som fladdrar i vinden.
Om man sen då vänder sig om så ser man detta, ett nästan färdigt staket och trädäck. Man känner verkligen att det finns ett slut på detta inom kort, tack vare min otroligt duktiga och flitiga man, Tack älskling, du är bäst!!!!!!


Nu ska jag krypa i säng efter ett spännande Greys anatomy.
Nattnatt M



3 kommentarer:

  1. Sååå underbart fint Marie!!!! Inte alls avundsjuk..tihi...

    Varmaste kramarna Elin

    SvaraRadera
  2. Vilken tur att vi har flitiga och duktiga män....du/ni har gjort det så fint på altanen, precis som du säger så ser det ut som på en fransk bakgård.

    Ha en bra dag
    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  3. jättefint käraste syster! ska vi ha skaldjursplatå där i sommar?
    puss och kram/malin

    SvaraRadera

Tusen tack för att just du lämnar en kommentar det värmer sååååååå:)