lördag 1 maj 2010

EFTERLÄNGTADE FAVVOSAR


äntligen har dom kommit, dessa fina zinktavlor med siffror och bokstäver som jag köpt av IB Laursen. dessa skapelser kan man ju både ha nytta av och sen är de fina bara som tavlor, gillar dem verkligen:) ska nog hänga ut dom i väder å vind så att det får en liten mer gammal look, eller är det nån som har en bättre ide så det går snabbare?????

även dessa små godingar är efterlängtade, maken hade köpt igår så vi åt till efterrätt, barnen som ni ser var lyriska, fast dom tyvärr inte smakade så mycket, men den tiden kommer ju.


idag blir det möjligtvis, förhoppningsvis en tur till nån loppis, med hopp om att man hittar nåt bra, blir ju så avundsjuk varje gång nån av er varit på loppis, då ni alltid verkar ha turen att hitta såååååå fina och bra saker.
ha nu en skönskön helg, så ska jag försöka komma komma tillbaka snart igen. på sistonde har jag haft lite idé torka på vad jag ska visa, vad vill ni se, veta???? ge mig inspirationen tillbaka.
kram alla godingar
marie




4 kommentarer:

  1. Hej goa Marie!

    Ohhh vilka söta zinktavlor!!! Oj sånna där måst4 jag köpa =) blev helt förälskad i dem!

    Jättevackra bilder...stortrivs här hos dig!
    De där korten är de också nya?

    Mmm jordgubbar är det bästa som finns, färska saftiga jordgubbarf...mums!

    Kraaaaam
    Mia

    SvaraRadera
  2. Finfina zinktavlor/pysselmaterial - bra med något som kan vara bådadera! :-)
    För mig är det ibland brist på inspirerande saker att visa eller så är det brist på inspirerande saker att skriva om. Men man kan ju inte alltid ligga på topp!
    Hoppas att du får göra några charmanta loppisfynd.

    SvaraRadera
  3. Hej Marie.

    Vad fina dom var dom där zinkschablonerna:) Vill ha.

    Så mumsigt med jordgubbar.

    Vet själv ibland inte vad jag ska skriva om, det där kommer o går. Idag blev det om balkongen:)

    Ha en bra dag.
    Kram Kristina

    SvaraRadera
  4. Kan du tänka dig att sälja zinktavlorna till mig?!

    Mvh Malin

    SvaraRadera

Tusen tack för att just du lämnar en kommentar det värmer sååååååå:)