torsdag 22 april 2010

Mer ompiffat.....

Min Myrten BLOMMAR, hur är det med era sötnosar, blommar dom oxå???

Känns helt rätt att jag har gjort om i mina fönster och i och med det tagit bort en del saker, det känns så mycket ljusare och luftigare.

Ursäkta stöket i bakgrunden, där har en massa saker samlats nu när vi håller på för fullt på framsidan, med trädäck och staket, just för tillfället har v i INGET staket alls så man ser rätt in hos oss.

Denna hyllan har blivit av med alla kokböcker, känns så bra utan alla färgglada bokryggar.
Ha det bäst, njut av livet:)
Kramilekram Marie




1 kommentar:

  1. SÅÅÅÅÅÅ Mycket fint Marie!!!

    Ohh..jag fråga inte när de skulle till dig, dumma mig..Har de inte hört av sig om ett datum eller så?? konstigt..

    Varmaste kramarna Elin

    SvaraRadera

Tusen tack för att just du lämnar en kommentar det värmer sååååååå:)