söndag 11 april 2010

Har inte slutat att blogga om ni undrade.......





Hej alla där ute i solen, hoppas ni har det toppen. Själv så har det varit liiite mycket nu, har gjort om ALLT i butiken, flyttat, om möblerat, pyntat fixat å trixat, kul men jobbigt;) ena dagen såg det ut som nån hade släppt en bomb mitt i butiken, men nu börjar det ordna till sig. Jag är riktigt nöjd med om möbleringen, kulkul. Vad säger ni själva??? bilderna ovan är mitt bevis på detta;)
Å in te nog med det så håller vi även på hemma, där vi river staketet ut mot gatan, för att sätta upp det igen och sen även bygga ett efterlängtat trädäck, I Like!!!!
Ha det nu toppen nu ska jag ut i solen den underbara.
Kramkram Marie




3 kommentarer:

  1. Hej Marie.

    Vilka fina bilder:) Där skulle jag gärna shoppa.

    Ha en härlig dag.
    Kram Kristina

    SvaraRadera
  2. Så mycket fint Marie!! Blir helt salig av allt!!!

    Underbart!!!

    Varma Kramar Elin

    SvaraRadera
  3. Superfina bilder! Din butik ser jättemysig ut, synd att det är ganska många mil bort! Mvh Nina

    SvaraRadera

Tusen tack för att just du lämnar en kommentar det värmer sååååååå:)