lördag 3 april 2010

Glad Påsk!!!!


Hoppas ni alla har en skön påsk, själva så var vi hemma hos mina föräldrar igår och åt middag å letade ägg, syrran var nere så det var jätte mysigt. Vi blev bjudna på en jätte god Paella, mmm. Tusen tack för senast:)
Idag har jag jobbat, det blev en mycket underlig dag men, men så blir det ibland. Tanken var att vi skulle till svärföräldrarna på middag men jag fick stanna hemma för lilleman hade feber och hostan hostan, stackarn.
Nu väntas två lediga dagar, ska bli skönt, hoppas bara febern försvinner och att solen lyser på oss.
Med denna PÅSKKÄRRING (min pappa) vill jag önska er en skön påskhelg!!!!
Puss i påsk!!!!! Marie


2 kommentarer:

  1. Den där middagen såg otroligt läcker ut! Jag önskar att jag var mer intresserad av matlagning, men tyvärr, jag är mest intresserad av att ÄTA den...

    Glad Påsk!
    Outi

    SvaraRadera
  2. Vad gott det där såg ut,mums. ;)Ha en bra dag. Kram Ulrika

    SvaraRadera

Tusen tack för att just du lämnar en kommentar det värmer sååååååå:)