onsdag 24 mars 2010

Välkommen till utsidan av min lilla butik......

.....detta är vad som möter er när ni kommer till min butik, känns såååå skönt att kunna ha lite blomster utomhus, det har sett ur trist ut innan.



Här har vi lite hyllor där kunderna bara kan gå omkring å plocka, tänka och matcha ihop till sin krukor hemma.

Här kommer då några bilder från det vi kallar "boden", det är egentligen ett garage, men här har vi ett form av lager med korgar och lite enklare krukor å givetvis ljusen.
Tyvärr så har bilderna kommit i lite fel ordning så vi börjar med bilderna längst innefrån och jobbar oss utåt (sorry)

Som ni kanske kan se så GILLAR jag zink av den mer antika looken:=)



......och rost, korg i vitt.

Å så kom den bilden som borde ha varit innan ljusen, men, men det är väl sånt som händer, eller?!!??!
PÅ återseende inom kort!!
Kramkram Marie








6 kommentarer:

  1. Så mycket fint Marie!!!

    Varma Kramar Elin

    SvaraRadera
  2. Hejhej Marie!

    Vilka fantastiska bilder du visar, vem vill inte vara kund hos dej med den inspirationen utifrån. Jag kommer att göra ett besök hos dej med min mc i sommar.

    Ha det fint
    KramKram
    Lotta

    SvaraRadera
  3. Så fint! Det är som när man var liten och skulle handla godis. "Jag vill ha en sån, och en sån, och en sån...

    Kramis/Mimmi

    SvaraRadera
  4. Oh så fint och inbjudande du har det vid butiken.

    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  5. Men hallå,så mycket fina grejer du har i din butik,ljuvligt. ;)Ha en riktigt skön dag. Kramar Ulrika

    SvaraRadera
  6. Men å så fint du har det i butiken:)och utanför med. Vilka fina urnor du har där, såna har jag letat efter här i stan men aldrig hittat, får ta mig till dig kanske:)

    Ha en bra helg.
    Kram Kristina

    SvaraRadera

Tusen tack för att just du lämnar en kommentar det värmer sååååååå:)