onsdag 17 mars 2010

Här har ni några bilder på lite nytt och en aningen försmak på den kommande påsken, så som den ser ut i min butik, hur ser påsken ut hos er??????
Här har ni en vacker rostig flaskhållare för 4flaskor.

Här är gjutjärnsljusstakar i vitt, med lagom sliten look.


Näst sist men absolut inte minst, hönan Agda, her self.
Sist har vi ett bord med lite gott å blandat, för den som är RIKTIGT uppmärksam ser att vi bytt plats på detta bordet, hihihihi.
ha nu en super nice kväll, själv blir det tillsammans med Roomservice och Greys anothomty (eller hur det nu stavas)
Ha det bäst, kramkramar Marie




6 kommentarer:

  1. Hej!
    Vilken fin blogg du har! Jag är glad att jag hittat hit, och kommer att titta in igen. Du visar ju mängder av otroligt inspirerande bilder!

    Kram Outi
    http://anvantonytt.blogspot.com/

    SvaraRadera
  2. Hönan Agda, han kan gärna få flytta hit till mig....hon är ju hur snygg som helst.
    Snygga saker på ditt bord.

    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  3. Åhh,så mycket snyggt man blir ju alldeles till sig. ;)Ha en skön dag. Kram Ulrika

    SvaraRadera
  4. Det var många vackra ting!

    Kram Mimmi

    SvaraRadera
  5. Så otroligt mycket fint Marie!! Älskar Hönan Agda..tihi...

    Varma Kramar Elin

    SvaraRadera
  6. Hej Marie, så ljuvliga bilder hos dig. Tack för det fina fina ägget jag fick det med posten i går. och så rar du är som lagt i de vackra rosorna jag blev så glad när jag öppnade locket. Kramar i massor/Ingela.

    SvaraRadera

Tusen tack för att just du lämnar en kommentar det värmer sååååååå:)