torsdag 7 januari 2010

MINA ÄLSKLINGAR


Finns inget mer att säga än, jag ÄLSKAR dessa små fantastiska, underbara, värdefulla gullungar som är sitt eget kött och blod. Dom skänker oss sååå mycket glädje, skratt och KÄRLEK tillbaka.
Hur arg och tokig man än blir på dem så går det aldrig att jämnföra med hur mycket och innerligt man ÄLSKAR er. Lova att ni aldrig glömmer detta och att ni alltid kan komma till oss vad det än gäller, problem som glädje, vi finns alltid för er!!!!
Massor av kärlek till er båda två!!!!!!!!!!!
Mamma (jag vet att pappa instämmer fast han inte läst vad jag skrivit)
Gå nu ALLA och ge era värdefulla skatter en varm kram och säg att ni älskar dom, man kan aldrig höra eller säga det för ofta.

1 kommentar:

  1. härligt att höra dessa kärleksord till de finaste som finns, alla våra barn, spelar ingen roll i vilken ålder ni är i, ni är bara bäst.....
    idag fick min ordlista ett nytt ord...
    uvla jänglar... ganska kärleksfullt och humoristiskat eller!!!!!
    marie w

    SvaraRadera

Tusen tack för att just du lämnar en kommentar det värmer sååååååå:)