tisdag 27 oktober 2009

Begravning igen :-(

Nu är äntligen den hemska dubbelbegravningen över. Vi jobbade oss svettiga igår, vi gjorde 28 st begravningar, fick till och med jobba över, kom inte hem förren 19:30, som tur va så var mina små godingar fortfarande uppe, så man fick lite glädje.


Det var alla möjliga olika ut formanden på dekorationerna, hjärtan, som aldrig är fel, det säger sååå mycket mer än blommorna.Sen som den nedan, en stor rund bakelse, jag gillar verkligen denna formen. Den är så mjuk och härlig.

Detta är blommorna som var på deras kistor, den översta med vita och rosa rosor, Avanlache i en treditionell form. Medan den nedre har en mer kompakt form, med Texasgräs som hänger över sidorna, även den med vita Avanlache rosor och gröna rosor, med namnet Kryptonit, tror jag.
Nog om tråkigheter för ett tag nu, hoppas jag, visar mina fynd från helgen senare i veckan.

Ha en toppen kväll!!!

Kramkram Marie

1 kommentar:

  1. Så fina dekorationer ni har gjort, roligt att det har kommit lite nytänkande i form av kist dekorationer, gillar den nya pärmen från euroflorist!

    Ha en skön helg
    Kram Pernilla

    SvaraRadera

Tusen tack för att just du lämnar en kommentar det värmer sååååååå:)