lördag 26 september 2009

Lite mer från min lilla butik

Dessa vackra franska dokument har jag redan visat en gång men visste inte riktigt hur jag skulle skylta upp dom, tyckte detta blev riktigt bra. Tänk vad en bit grovt snöre kan göra.

Dessa hösthortensior kom idag, dom är bara helt otroliga, de ser nästan overkliga ut.




Detta tecknet är väl verkligen nåt som går hem i dessa dagar, då vi människor inte skulle klara oss utan våra datorer, vad gjorde vi innan dessa fanns????????



Vill nu önska alla er där ute en riktigt mysyg lördagkväll
Kramkram Marie




3 kommentarer:

  1. lika fina bilder som vanligt..:) vad kostar dokumenten??? hm..blir sugen..:)

    ha en fortsatt bra helg!!!

    kram elin

    SvaraRadera
  2. Det blev jättefint!
    Dokumenten är underbara...
    Ha de gott
    Kram Lily

    SvaraRadera
  3. Riktigt fina dokument:) Köpte mig faktiskt en sån i Göteborg, dom hade skyltat som du. Dock har jag lite funderingar på vad jag ska göra med dokumentet men nåt ska jag väl fixa:)

    Kram Kristina

    SvaraRadera

Tusen tack för att just du lämnar en kommentar det värmer sååååååå:)